Trendyol Süper Lig’in 10. haftasında Göztepe’ye 2-1 yenilen Trabzonspor’un kaptanı Uğurcan Çakır, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
“KIRMIZIDAN SONRA SİSTEMİMİZ ÇÖKTÜ”
Maçın ardından konuşan Uğurcan, “Maça istediğimiz gibi başladık aslında. Baskılardan iyi çıktık 10-15 dakika. Göztepe, 10 kişi kaldıktan sonra oyun sistemimiz çöktü. Herkes saklanmaya başladı. Göztepe, bizden daha fazla gibiydi.” dedi.
“UTANÇ DUYUYORUM”
Mağlubiyetten dolayı utanç duyduğunu söyleyen milli kaleci, “Maçı daha çok isteyen Göztepe’ydi. Onları tebrik ediyorum. Bizim adımıza ben utanç duyuyorum. Herkesin kendisini sorgulaması lazım. Daha çok çalışmamız, arkadaşın için bir şeyleri vermek çok önemli.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1196 kez okundu
2
Son dakika haberi: Yapay zeka şampiyonu açıkladı! Süper Lig için olay tahmin
967 kez okundu
3
Ali Koç, Fenerbahçe’nin Türkiye Kupası kararını basın toplantısıyla açıklayacak
854 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
820 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
811 kez okundu